مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 23:452020-02-20سياسي

اردبیلی ها دوم اسفند حماسه بزرگ دیگری خلق می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، اکبر بهنام جو عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: روند توسعه استان با حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح شتاب بیشتری می گیرد چرا که نمایندگان استان نقش بسیار مهمی در توسعه استان می توانند داشته باشند.

وی افزود: فعالیت هایی که در استان اردبیل انجام شده، اعم از راه آهن، راه های استان، منابع آبی و اشتغال زایی حاصل اتحاد و همدلی و اقدامات تیمی است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه نماینده اصلح می تواند پیگیر مسائل و مشکلات استان باشد، گفت: اقدامات انجام گرفته در طول این مدت از عنایت خاص نماینده ولی فقیه در استان و تلاش های مجموعه دستگاه های دولتی و نمایندگان استان است پس با توجه به نقش بسیار مفیدی که این عزیزان می توانند در پیگیری مسائل و مشکلات استان داشته باشند انتخابات هم یک موضوع بسیار مهم است.

وی افزود: نهضت چهار خطه کردن و اتوبان سازی استان آغاز شده و هر سال حداقل 60 کیلومتر به میزان جاده سازی و چهار خطه کردن راه های اصلی افزوده می شود.

رییس شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: مردم اردبیل قدرشناس هستند و با انتخاب خوب خودشان در توسعه استان نقش مهمی ایفا می کنند.

وی ادامه داد: در بعد اشتغال و کارخانجات در دو سال اخیر علیرغم تمام تحریم ها و فشارهایی که ایجاد شده رونق صنعت ما بسیار بیشتر بوده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیلی ها دوم اسفند حماسه بزرگ دیگری خلق می کنند

اردبیلی ها دوم اسفند حماسه بزرگ دیگری خلق می کنند