مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 21:252020-02-20پزشكي

موردی از کرونا در همدان مشاهده نشده است/ ماسک به اندازه کافی وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، با مثبت شدن مواردی از ابتلای افراد به بیماری کرونا در کشور این نگرانی ایجاد شده که احتمال شیوع آن در سایر استان ها هم باشد که به دنبال برخی شایعات مبنی بر مشاهده این بیماری در همدان موضوع را از معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان جویا شدیم.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه با ورود این بیماری به کشور شایعه پراکنی افزایش یافته اما خوشبختانه موردی مثبتی تاکنون در همدان مشاهده نشده است اظهار کرد: مردم حتما آموزش های خودمراقبتی را مورد توجه قرار دهند تا شاهد کنترل بیماری در کشور باشیم.

 ابراهیم جلیلی تاکید کرد: از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان و وزارت بهداشت موارد ضروری به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده موارد مشکوک نمونه گیری انجام می شود بیان کرد: مردم آرامش خود را حفظ کنند و از شایعات بپرهیزند و تا جای امکان آموزش ها را مورد توجه داشته باشند.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در پاسخ به اینکه برخی می گویند که تعدادی از بیماران استان قم به بیمارستان بعثت همدان منتقل شده اند آیا صحت دارد؟ گفت: از هیچ جایی پذیرشی در استان نداشته ایم و قرار هم نیست که بیماران به استان های دیگر منتقل شوند و هر بیماری در مرکزی که هست مداوا خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از کرونا در همدان مشاهده نشده است/ ماسک به اندازه کافی وجود دارد

موردی از کرونا در همدان مشاهده نشده است/ ماسک به اندازه کافی وجود دارد