مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 21:052020-02-20سياسي

استفاده از همه سلایق در بین مجریان مردم به حواشی توجه نکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید موسی خادمی شامگاه پنج شنبه در سخنانی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان، اظهار داشت: باید به گونه ای انتخابات را برگزار کنیم که هم مردم راحت به صندوق ها دسترسی پیدا کنند، مشکلی در رأی دادن نداشته باشند و هم به برگزار کنندگان، مجریان و ناظران انتخابات اعتماد داشته باشند.

همه سلیقه ها در بین مجریان انتخابات وجود دارد وی با تاکید بر اینکه در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است، عنوان کرد: بی طرفی دستگاه ها خیلی خوب در این دوره از انتخابات رعایت شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه ممکن است که تخلفات و گزارش های جزیی داشته باشیم، اما به هیچ وجه قابل اعتنا نیست، افزود: عدم استفاده از امکانات دولتی به خوبی رعایت شده است.

خادمی با اشاره به انجام اقدامات اعتماد ساز دیگر برای حضور همه سلیقه ها در انتخابات، تصریح کرد: همه سلیقه ها نیز در بین مجریان انتخابات وجود دارد، ترتیبی اتخاذ شده که هیچ شعبه اخذ رأی در استان پیدا نمی شود که یک دست باشد و تمامی عناصر آن شعبه از یک سلیقه باشند.

وی با اشاره به برخورد قاطع با تخلفات انتخاباتی در سطح استان، بیان داشت: همه شرایط لازم برای اینکه صندوق ها، شعب و اطراف شعب امنیت و نظم لازم را داشته باشند را فراهم کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از همه سلایق در بین مجریان مردم به حواشی توجه نکنند

استفاده از همه سلایق در بین مجریان مردم به حواشی توجه نکنند