مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 20:402020-02-20سياسي

تعرفه رای به میزان کافی در شهرستان ری تهیه شده است


تعرفه های سطح شهرستان بر اساس دوره های گذشته تهیه شده و با در نظر گرفتن درصد بیشتری نسبت به دوره های پیشین طبق مقررات توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای پنحمین مجلس خبرگان رهبری تمامی عوامل اجرایی ستاد انتخابات برای برگزاری انتخابات در حال انجام فعالیت هستند و ملزومات و اقلام مورد نیاز شعب تحویل شده است.

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای اجرای یک انتخابات باشکوه، سالم، آرام و همراه با حضور حداکثری اندیشیده شده و در این راستا تمامی نمایندگان فرماندار، اعضای شعب انتخابات با شرکت در کلاس های آموزشی آماده برگزاری انتخابات هستند.

توکلی با اشاره به ارائه خدمات ادارات ثبت احوال بیان کرد: مبنای رأی گیری بر دارا بودن شناسنامه و کدملی است لذا ادارات ثبت احوال در شهرستان ری در جهت رفع مشکلات در خصوص کد ملی و شناسنامه در روز انتخابات آمادگی کامل دارند.

فرماندار ری با بیان اینکه 460 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان تدارک دیده شده که از این تعداد 36 شعبه سیار می باشد، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان ری در روز انتخابات در آماده باش کامل می باشند  تا امور مربوط به انتخابات به منظو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه رای به میزان کافی در شهرستان ری تهیه شده است

تعرفه رای به میزان کافی در شهرستان ری تهیه شده است