مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 19:152020-02-20پزشكي

مردم به شایعات درخصوص شیوع کرونا ویروس توجه نکنند


دکتر پرویز قزلباش شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به موارد تایید شده بیماری کرونا ویروس در کشور گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد بیمار مبتلا به کرونا ویروس در زنجان شناسایی شود، اما به عموم مردم اطلاع رسانی نشود، در این راستا به هیچ وجه پنهان کاری وجود ندارد و بصورت شفاف اطلاع رسانی لازم انجام خواهد گرفت.

وی یادآور شد: بر این اساس تا به لحظه بیمار مشکوک به بیماری کرونا ویروس که نیاز به بستری، ایزوله کردن و قرنطینه در استان داشته باشد، گزارش نشده است.

قزلباش گفت: با توجه به موارد شناسایی و فوتی در استان قم، این استان نیز از هفته ها قبل آمادگی های کامل برای مقابله با این نوع بیماری را دارد و با جدیت کامل اقدامات و تدابیر لازم را انجام می دهد.

این مسؤول ادامه داد: این بیماری وارد کشورمان شده است و در هر لحظه ممکن است در هر نقطه ای از ایران مواردی شناسایی شود.

وی با اشاره به ارتباطات زیاد این استان با استان قم نیز گفت: بر این اساس روزانه مسافران زیادی بین این 2 استان جابجا می شوند ولی تا کنون موردی از بیماری گزارش نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان ادامه داد: وقتی فضا چنین در کشور ملتهب می شود، بازار شایعات نیز به ویژه در فضای مجازی داغ تر می شود که اطلاع رسانی دقیق و شفاف و آگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به شایعات درخصوص شیوع کرونا ویروس توجه نکنند

مردم به شایعات درخصوص شیوع کرونا ویروس توجه نکنند