مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 19:062020-02-20سياسي

مشارکت در انتخابات نشانه دل بستگی به نظام اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی رضا آشناگر شامگاه پنج شنبه در دیدار با فرستاده ویژه شورای نگهبان به استان سمنان به میزبانی دفتر خود، بیان کرد: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی میان اعضای ستاد انتخابات استان و هیئت نظارت بر انتخابات برقرار و تاکنون هیچ مورد نگران کننده ای گزارش نشده است.

وی بابیان اینکه ستاد انتخابات و هیئت های نظارت و بازرسی شانی جز امانت داری و برگزاری انتخابات سالم و آرام ندارند، افزود: همگی در طی این مدت تلاش کرده ایم تا مردم استان در روز دوم اسفند با خیال راحت و آسوده به شعب اخذ رأی مراجعه نموده و رأی خود را بر اساس نظر و علاقه مندی خود به صندوق بیندازند.

استاندار سمنان گفت: برگزاری انتخابات سالم و تأمین امنیت انتخابات جز دغدغه های ما بوده و تمامی توان و تلاش خود را بکار گرفتیم تا فعالیت های تبلیغاتی و انتخاباتی، منجر به ایجاد هیچ مشکلی نشود.

آشناگر بیان کرد: جلب رضایت مردم و تشویق آحاد مختلف جامعه برای مشارکت بالا و حضور در عرصه انتخابات از دیگر وظایف ما در ستاد انتخابات استان بوده و لذا در این خصوص نیز با بسیج تمام امکانات سعی نمودیم تا این امر مهم را نیز به انجام رسانیم.

وی از انتخابات به عنوان نمادی از مشارکت سیاسی و نشانه دل بستگی مردم به نظام و ارزشها یاد کرد و گفت: امیدواریم مشارکت بالای مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات نشانه دل بستگی به نظام اسلامی است

مشارکت در انتخابات نشانه دل بستگی به نظام اسلامی است