مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 19:062020-02-20سياسي

پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در دعوت مردم به حضور در انتخابات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در پیام مشترکی، از مردم استان ایلام برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: مردم بزرگ و همیشه در صحنه ایلام یک بار دیگر عزم خود را جزم کرده اند تا با مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در روز جمعه 2 اسفندماه برگ زرین دیگری به افتخارات نظام در استان و کشور به ثبت رساند.

به یقین عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی ولایت مدار و ایثارگر است که در 40 سال پرفراز و نشیب پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به ندای امام راحل (ره) و رهبر فرزانه خود لبیک گفته و با تمسک به آیه شریفه انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم با شرکت در 36 انتخابات که در نوع خود در دنیا کم نظیر و حتی بی نظیر است، سونوشت خود را رقم زده و از انقلاب و کشور و نظام مردم سالاری دینی خود پاسداری کرده اند.

اکنون که در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار گرفته ایم، از همه آحاد مختلف مردم سلحشور و شریف استان ایلام دعوت می کنیم با حضور گسترده در انتخابات پیش رو، موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در دعوت مردم به حضور در انتخابات

پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در دعوت مردم به حضور در انتخابات