مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 19:062020-02-20پزشكي

مورد مشکوکی از کرونا در هرمزگان مشاهده نشده است


دکتر فاطمه نوروزیان شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اینگونه شایعه ها موجب ایجاد جوی منفی و تنش در جامعه می شود و مردم اخبار موثق را تنها از کانال های رسمی و وزارت بهداشت پیگیری و از بازنشر اخبار غیررسمی خودداری کنند.

وی افزود: خوشبختانه تا به این لحظه موردی از کرونا و موارد مشکوک به آن در هرمزگان مشاهده نشده ، اما با این حال اقدامات پیشگیرانه برای پیشگیری از بیماری کرونا به صورت جدی در استان در دست انجام است.

نوروزیان تصریح کرد: از هفته های پیش به منظور پیشگیری از ورود ویروس کرونا، مسافران ورودی خارج از کشور از طریق بنادر و فرودگاه غربالگری می شوند.

وی اظهار داشت: کنترل های فیزیکی در مبادی ورودی به مرکز استان به لحاظ وجود خطوط ترددی با کشور امارات و چین آغازشده و ادامه خواهد داشت.

نوروزیان خاطرنشان کرد: شمار نیروهای کنترلی بهداشت در دو بندر شهید رجایی و بندر شهید باهنر نیز افزایش یافته تا اتباع سایر کشورها نیز در زمان ورود به خاک کشورمان از طریق این مبادی مورد کنترل های بهداشتی و غربالگری قرار گیرند.

وی بیان داشت: به دلیل حضور شماری از اتباع چینی در درگهان و قشم نیز دستورالعمل های ویژه ای برای پیشگیری از ویروس کرونا در جریان است و واحدهای ویژه در این زمینه کنترل های لازم را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد مشکوکی از کرونا در هرمزگان مشاهده نشده است

مورد مشکوکی از کرونا در هرمزگان مشاهده نشده است