مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 18:202020-02-20سياسي

پیام مشترک آیت الله علما و استاندارکرمانشاه در دعوت از مردم برای حضور در انتخابات


کرمانشاه _ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار برای حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات دوم اسفندماه پیام مشترکی صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در پیامی مشترک از مردم مؤمن، انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان برای حضور گسترده و باشکوه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آوردند.

متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم انتخابات تجلی مردم سالاری دینی و مظهر خواست و اراده ملت برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود و یکی از دستاوردهای سترگ نظام جمهوری اسلامی و یادگار ارزشمند امام راحل است و به یقین مردم با حضور با برکت و پرشور خود ضمن تشکیل مجلسی قوی، نقشی مهم و تأثیرگذار در مسیر تعالی، توسعه، پیشرفت و سرافرازی ایران اسلامی ایفا خواهند کرد.

مردم ولایت مدار، همیشه در صحنه، شهیدپرور و مؤمن استان کرمانشاه با حضور همیشگی خود حماسه های زیادی آفریده اند و با نقش آفرینی در انتخابات دوم اسفند ماه به عنوان نماد اقتدار، عظمت و عزت کشور زمینه تشکیل مجلسی مقتدر را فراهم و با وحدت، همدلی، انسجام و غیرت دینی، ملی و انقلابی در حماسه ای دیگر و برای اقتدار کشور به میدان خواهند آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مشترک آیت الله علما و استاندارکرمانشاه در دعوت از مردم برای حضور در انتخابات

پیام مشترک آیت الله علما و استاندارکرمانشاه در دعوت از مردم برای حضور در انتخابات