مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 17:052020-02-20اجتماعي

بارش شدید برف در محورهای هراز و فیروزکوه


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون شاهد بارش شدید برف و کولاک در محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه هستیم و هموطنان سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

- سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس درباره اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور هراز برقرار و نمک پاشی در سطح محور انجام شده است، اما با توجه به بارش برف، سطح محورها بسیار لغزنده و احتمال وقوع بهمن پیش بینی می شود، بنابراین هم وطنان در صورت ضروری نبودن آغاز سفر، مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه به سمت شمال و از شمال به جنوب این محور با تلاش راهداران و عوامل پلیس راه برقرار است، اما سطح محور در محدوده گردنه گدوک و ارتفاعات این محور بسیار لغزنده است.

محبی افزود: بنابراین هم وطنان به هیچ عنوان بدون تجهیزات زمستانه بخصوص زنجیر چرخ وارد محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید برف در محورهای هراز و فیروزکوه

بارش شدید برف در محورهای هراز و فیروزکوه