مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 16:502020-02-20سياسي

مشارکت حداکثری آینده کشور را تضمین می کند


مدیرعامل انجمن موسیقی استان فارس از جامعه هنرمندان برای حضور د ر انتخابات دعوت کرد و گفت: با حضور خود در پای صندوق های اخذ رای بار دیگر وفاداری خود را به نظام و رهبری به اثبات می رسانیم.

- هدایت رضایی در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه یکی از مهم ترین رخدادهای سیاسی و اجتماعی است،  شرکت آگاهانه و حضور حداکثری در آن دارای اهمیت بوده و ما را در تعیین سرنوشت کشور سهیم می کند.

وی اظهار داشت: قطعا حضور مردم در انتخابات تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت کشور دارد وبا این اقدا مهم می توانیم مشکلات کشور را کاهش دهیم.

وی به عنوان یکی از اعضای جامعه فرهنگی و هنری از تمام مردم کشور و استان دعوت کرد پرشور تر از گذشته در دوم اسفندماه پای صندوق های رای حاضر شوند و با یک صدا و یک دل شدن به دشمن ثابت کنند که نمی توانند بین مردم ایران تفرقه ایجاد کنند.

رضایی اضافه کرد: انتخابات دوم اسفند ماه فرصتی است که همه مردم در صحنه باشند و انتخابات را پررنگ و پر شور تر از گذشته برقرار کنند.

مدیر انجمن موسیقی استان فارس  عنوان کرد: خون  شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شد مردم بیشتر از گذشته در کنار یکدیگر و انقلاب قرار بگیرند و قطعا با حضور در انتخابات نیز این وحدت را به کل دنیا ثابت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری آینده کشور را تضمین می کند

مشارکت حداکثری آینده کشور را تضمین می کند