مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 15:452020-02-20اجتماعي

همه جاده های اصلی آذربایجان غربی باز است


ارسلان شکری روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در 24 ساعت گذشته که شاهد بارش سنگین برف در استان بودیم، محورهای شمالی و جنوبی درگیر برف و کولاک بود ولی راهداران بدون توقف، اقدام به بازنگهداشتن مسیرها کردند.

وی اضافه کرد: در حالی که طی سه روز گذشته افزون بر 500 راه روستایی بسته بود و به علت کولاک و برف، همواره بر تعداد آنها افزوده می شد، راهداران آذربایجان غربی تلاش بی وقفه ای را برای بازکردن راه های روستایی آغاز کردند و در حال حاضر تنها 110 روستا بسته باقی مانده است.

وی بیان کرد: با تلاش راهداران، همه راه های روستایی نیز تا زمان آغاز انتخابات در آذربایجان غربی بازخواهد شد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: این اداره کل امسال در قالب طرح زمستانی از طریق سامانه جامع 141 آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه های استان و ارایه مشاوره به رانندگان و مسافران است.

وی اضافه کرد: علاوه بر شماره ثابت 141، شهروندان می توانند از طریق تلفن گویای شماره پیامک 1000141 اطلاعات راه های مورد نیاز را دریافت کرده و سفر خود را مدیریت کنند.

هم اکنون 10 هزار و 777 کیلومتر راه بین شهری و روستایی در آذربایجان غربی وجود دارد که از این مقدار هشت هزار و 500 کیلومتر را راه روستایی و مابقی راه بین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه جاده های اصلی آذربایجان غربی باز است

همه جاده های اصلی آذربایجان غربی باز است