مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-20پزشكي

مردم قزوین نگران کرونا نباشند بهداشت را رعایت کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر در پی انتشار شایعه ای مبنی بر مشاهده بیماری کرونا در یکی از مراکز درمانی و برای رفع نگرانی شهروندان دقایقی قبل با دکتر پیمان نامدار مصاحبه ای انجام دادیم تا از وضعیت این بیماری در استان گزارشی ارائه کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تا این لحظه هیچ مورد مشکوکی به کرونا در قزوین نداشته ایم و از مردم درخواست می کنیم به شایعات توجه نکنند.

پیمان نامدار گفت: متأسفانه در فضای مجازی، خبرهای غیر واقعی در خصوص مشاهده موارد ابتلاء به ویروس کرونا در قزوین منتشر شده که ضمن تکذیب این خبر، اعلام می کنیم تاکنون هیچ مورد ابتلاء به کرونا در قزوین مشاهده نشده است.

وی یادآور شد: به هر حال شرایط روانی جامعه به گونه ای است که با کوچک ترین مسئله ای نگران شده و شایعات را باور می کنند اما انتظار داریم خبرهای دقیق را از کانال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی دنبال کنند.

نامدار اظهار داشت: همانگونه که مسئولان تاکنون اعلام کرده اند تاکنون دو مورد ابتلاء به بیماری کرونا در استان قم مورد تأیید قرار گرفته است که در ارتباط با اتباع خارجی بودند اما مردم باید اطمینان داشته باشند که وزارت بهداشت با این نگاه که سلامت مردم در اولویت قرار دارد، واقعیت ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قزوین نگران کرونا نباشند بهداشت را رعایت کنند

مردم قزوین نگران کرونا نباشند بهداشت را رعایت کنند