مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 12:052020-02-20سياسي

امام جمعه تبریز: حضور گسترده در انتخابات مهر تایید بر حاکمیت است


حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در دیدار طلاب و روحانیون شهرستان های مرند و جلفا، حضور در انتخابات وظیفه شرعی، عقلی و اجتماعی است، افزود: مشارکت در انتخابات نشانه بلوغ فکری است و این مهم فردا در پای صندوق های رای به منصه ظهور خواهد رسید.

وی اظهارداشت: با توجه به شرایط خاص کنونی کشور و تبلیغات منفی دشمنان برای تحریم انتخابات، حق انتخابات تبدیل به یک وظیفه شرعی، عقلی و اجتماعی شده است که باید به آن عمل کرد و در سرنوشت کشور دخالت نمود.

آل هاشم مشارکت مردم در پای صندوق های رای را علاوه بر تاثیرگذاری در ابعاد داخلی و خارجی و زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ضامن امنیت و اقتدار نظام دانست و یادآوری کرد: این حضور گسترده تولید قدرت نرم برای ایران اسلامی می کند.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی با حضور گسترده در انتخابات پاسخ کوبنده ای به دشمنان می دهند.

آل هاشم اضافه کرد: تک تک آرای ملت نشانه آگاهی بالای سیاسی و اجتماعی آن ها است و کسی نباید چنین تصور کند که رای وی ارزشی نخواهد داشت بلکه یقین داشته باشد که رای در سرنوشت خوداو و کشور تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه انتخابات در هر موقعیت و شرایطی امر مهمی است، گفت: در شرایط کنونی با توجه به وجود برخی مشکلات معیشتی در جامعه، دشمنان از وضعیت موجود سوء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تبریز: حضور گسترده در انتخابات مهر تایید بر حاکمیت است

امام جمعه تبریز: حضور گسترده در انتخابات مهر تایید بر حاکمیت است