مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:252020-02-20سياسي

شور و شعور سیاسی یک روزمانده به انتخابات؛ حماسه می سازیم


خبرگزاری مهر - گروه استان ها- مهدی غلامی: تبلیغات یازدهمین دوره انتخاباتی صبح امروز به پایان رسید اما مردم مناطق مختلف مازندران همانند آتش زیرخاکستر هستند تا حماسه ای ماندگار را در روز دوم اسفند خلق کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه مازندران با 149 نامزد برای تصدی کسب 12 کرسی مجلس به روز سرنوشت ساز رسیده است.

درمیان کاندیدهای شرکت کننده درانتخابات مجلس درشهرستان آمل اگرچه فهرست چندان مشخصی از سوی احزاب اصول گرا و اصلاح طلب ارائه نشده است، اما فعالان سیاسی منطقه و هواداران و قشرهای مختلف مردمی سوای این هیاهوها، بر اصل بحث حضور گسترده در انتخابات و آثار آن برای چهار سال آینده در سپهر سیاسی کشور تاکید دارند.

حماسه حضور مردم شهرستان آمل که حماسه مردمی ششم بهمن سال 60 در کارنامه خود دارند، شعور سیاسی و حماسی خود را در انتخابات مجلس یازدهم نیز متجلی خواهند کرد.

یکی از این شهروندان به خبرنگار مهر گفت: کشور در شرایط کنونی نیاز به مجلسی انقلابی ، ولایتمدار و تحول گرا دارد که با تدوین قانون کارآمد و راهکار مناسب مشکلات را برطرف کند.

حسین علیپور افزود: مردم با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق های رأی نمایندگانی انقلابی، کاردان و به فکر مردم را انتخاب کنند تا بر داشته های داخلی و استفاده از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور و شعور سیاسی یک روزمانده به انتخابات؛ حماسه می سازیم

شور و شعور سیاسی یک روزمانده به انتخابات؛ حماسه می سازیم