مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:152020-02-20سياسي

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با کاندید های مجلس در دانشگاه لرستان لغو شد


فاطمه بازگیر، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی از کاندیدا های حوزه انتخابی خرم آباد و دوره چگنی در دانشگاه لرستان به دلیل ممانعت کاندیدا ها از حضور در .

- دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان لرستان گفت: پس از لغو جلسه پرسش و پاسخ بسیج دانشجویی از کاندیدای مجلس در دانشگاه آزاد خرم آباد (از سوی رییس دانشگاه)، این بار جلسه پرسش و پاسخ بسیج دانشجویی در دانشگاه لرستان لغو شد.

فاطمه بازگیر، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی از کاندیدا های حوزه انتخابی خرم آباد و دوره چگنی در دانشگاه لرستان به دلیل ممانعت کاندیدا ها از حضور در جمع دانشجویان و پاسخگویی به سوالات لغو شد.

بازگیر اظهار کرد: در ابتدا تعداد 12 نفر از کاندیدا های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی خرم آباد و دوره چگنی را انتخاب کرده و این تعداد بین سه دانشگاه اصلی مرکز استان تقسیم شد به نحوی که به هر دانشگاه 4 کاندید اختصاص داده می شد.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان لرستان به عدم همکاری رییس دانشگاه آزاد در این خصوص اشاره کرد و گفت: متاسفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با کاندید های مجلس در دانشگاه لرستان لغو شد

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با کاندید های مجلس در دانشگاه لرستان لغو شد