مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-20سياسي

مساجد پایگاهی برای بصیرت افزایی و مقابله با جریان های نفوذی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید ناصرالدین نوری زاده پیش از ظهر پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر ناحیه شهید دستغیب اسلامشهر که در محل دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه مساجد می توانند مهم ترین کانون اصلاح و تربیت باشند اظهار داشت:، با توجه به شرایط کنونی مساجد باید پایگاهی برای ارتباط با اقشار مختلف جامعه و محل مبارزه با نفاق و جریان های انحرافی باشد.

نوری زاده با تاکید بر اینکه هیچ فرهنگسرا و حوزه ای بالاتر از مسجد برای برنامه های تربیتی نداریم افزود: مسجد باید به عنوان پایگاهی برای بصیرت افزایی باشد و مقابله با جریان های نفوذ و بی اعتماد سازی نسبت به مسئولین، انقلاب و حاکمیت عمل کند.

وی با بیان اینکه مساجد به عنوان پایگاه های فرهنگی، اعتقادی، مذهبی، تعلیم و تبلیغ و نشر علوم الهی و معارف دینی و محل مبارزه با ظلم و ستم محسوب می شوند گفت: این پایگاه ها از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و باید به آنها اهمیت ویژه داده شود.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران عنوان داشت: امروز حفظ مساجد جز اموری است که اسلام به آن وابسته است و اگر مساجد را رها کنیم، اسلام در خطر خواهد بود، مساجد سنگر و محراب مسجد محل جنگ با شیطان و طاغوت است و در شرایط کنونی بیش از گذشته به کارکرد مساجد باید توجه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد پایگاهی برای بصیرت افزایی و مقابله با جریان های نفوذی باشد

مساجد پایگاهی برای بصیرت افزایی و مقابله با جریان های نفوذی باشد