مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:402020-02-20سياسي

درخواست وزیر کشور از مردم


وزیر کشور از مردم خواست که اول وقت برای شرکت در انتخابات در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و رای دادن خود را به ساعات آخر برگزاری انتخابات موکول نکنند.

- وزیر کشور از مردم خواست که اول وقت برای شرکت در انتخابات در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و رای دادن خود را به ساعات آخر برگزاری انتخابات موکول نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در جریان بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور با ارائه گزارشی از فعالیت این ستاد، گفت: در اینجا عملکرد 55 هزار شعبه و 208 حوزه در 31 استان کشور رصد می شود و همه داده ها و اطلاعات که فردا در قالب رای اخذ می شود در اینجا قابل ملاحظه و رصد است و اگر در هر حوزه ای هر اشکال و هر اتفاقی پیش بیاید در اینجا نظارت می شود و دستورات لازم برای رفع مشکلات داده می شود.

در مورد موضوع شمارش آراء نیز اینگونه خواهد بود و از همان دقایقی که شمارش آراء آغاز می شود داده ها در هر شعبه و حوزه ای به اینجا منعکس می شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم این مکانیزیمی که این بار در حوزه احراز و تجمیع لحظه ای برای تعداد شرکت کنندگان در نظر گرفته ایم انشالله در انتخابات بعدی بتوانیم در اخذ و شمارش آراء داشته باشیم.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه فرمانداران، استانداران و نیروی انتظامی در سراسر کشور این آمادگی را دارد که ان شاءالله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزیر کشور از مردم

درخواست وزیر کشور از مردم