مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:352020-02-20دانش

دادگاه مجازی دانشگاه شاهد با موضوع حقوق کیفری برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دادگاه مجازی یا موت کورت (Moot Court) به مسابقه ی شبیه سازی شده ی دادگاه ها در فضای تئوریک دانشگاه ها گفته می شود که در سراسر جهان شاهد برگزاری آن ها هستیم و به شاخه های بسیاری نظیر حقوق فضا، - دومین دادگاه مجازی دانشگاه شاهد، با موضوع حقوق کیفری به مدد انجمن علمی حقوق این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دادگاه مجازی یا موت کورت (Moot Court) به مسابقه ی شبیه سازی شده ی دادگاه ها در فضای تئوریک دانشگاه ها گفته می شود که در سراسر جهان شاهد برگزاری آن ها هستیم و به شاخه های بسیاری نظیر حقوق فضا، حقوق تجارت، حقوق بین الملل، حقوق رسانه، حقوق جزا و.

تقسیم می شوند.

دانشجویان با شرکت در این مسابقات با رویه ی موجود در دادگاه ها آشنا و به سمت آراء وحدت رویه و نیز نظریه های مشورتی مرتبط با مباحث و مواد قانونی و نیز مطالعه بیشتر سوق داده می شوند که امروزه از ملزومات انجام یک امر حقوقی است.

موضوع پرونده ی امسال دادگاه مجازی دانشگاه شاهد، مرتبط با جزا و حقوق کیفری بود که با حضور اعضای هیئت علمی رشته حقوق این دانشگاه نظیر دکتر عبدالعلی توجهی (استاد نام آشنای جزا و جرم شناسی) - دکتر ابوالقاسم خدادی- دکتر مجتبی فرح بخش- دکتر رضا احسانپور و دکتر حامد کرمی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه مجازی دانشگاه شاهد با موضوع حقوق کیفری برگزار شد

دادگاه مجازی دانشگاه شاهد با موضوع حقوق کیفری برگزار شد