مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 09:152020-02-20سياسي

کرمان آماده مشق جمهوریت نظام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، با پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم، شمارش معکوس برای رای گیری و انتخاب مسافران بهارستان آغاز شده است تا مهمترین مرحله از ماراتن انتخابات انجام شود.

مردم استان کرمان نیز با اقدامات و تمهیدات چند ماهه مسئولان و متولیان امر انتخابات، جهت حضور دوباره در پای صندوق های رای و انتخاب نامزدهای مورد نظر خود آماده شده اند تا نمایندگانی برای چهار سال وکالت به خانه ملت بفرستند.

در چند روز گذشته فضای انتخاباتی استان کرمان در مهلت تبلیغات نامزدها شور انتخاباتی را بطور چشمیگری افزایش داد تا شرایط برای برگزاری انتخاباتی بزرگ و موفق در تراز نظام جمهوری اسلامی باشد.

تلاش مجریان برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم استاندار کرمان با اشاره به اهمیت انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رای در صحنه انتخابات گفت: کشور امروز به این حضور نیاز دارد و حضور مردم علاوه بر بازتاب ملی و منطقه ای، بازتاب جهانی دارد و مشارکت حداکثری مردم پای صندق های رای می تواند به امنیت بیشتر کشور کمک کند.

محمدجواد فدایی با تاکید بر اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات به نوعی حمایت از نظام و انقلاب اسلامی محسوب می شود اظهار داشت: به لحاظ اجرایی تمامی شرایط را برای مشارکت حداکثری و حضور پرشور و باشکوه مردم و تمام سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان آماده مشق جمهوریت نظام

کرمان آماده مشق جمهوریت نظام