مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 08:452020-02-20فناوري

پرداخت صدقه با پیامک!


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امام خمینی مازندران گفت: تمامی مشترکان اپراتورهای تلفن همراه می توانند بدون استفاده از اینترنت و گوشی هوشمند با ارسال عدد یک به سرشماره 8877 ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، احمد سعادت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرویس صدقه پیامکی به عنوان یکی از روش های نوین جذب صدقات مردمی در حال اجرا و بهره برداری است.

  وی افزود: بر اساس این سرویس، تمامی مشترکان اپراتورهای تلفن همراه می توانند بدون استفاده از اینترنت و گوشی هوشمند با ارسال عدد یک به سرشماره 8877 ، سرویس صدقه روزانه خود را فعال کنند و این مبالغ در قبض دوره ای مشترکان دائمی اپراتورها با عنوان کمک های مردمی و برای مشترکان اعتباری نیز از شارژ روزانه کسر می شود.

سعادت تصریح کرد: مشترکان در سامانه صدقه پیامکی هر یک از اپراتورهای تلفن همراه می توانند صدقه روزانه را با ارسال عدد یک به سرشماره 8877 و طی کردن مراحل مربوطه، عضو سامانه پیامکی شده و روزانه مبالغ یک صد تومان ، 300 یا 500 تومان را به عنوان صدقه روزانه انتخاب و پرداخت کنند.

این مسؤول ابراز کرد: پس از عضویت مشترک در سامانه پیامکی روزانه ، پیامکی مبنی بر دریافت صدقه، ساعت 8 صبح هر روز برای مشترک ارسال می شود و چنانچه مشترک خواهان لغو عضویت باشد می تواند با ارسال کلمه OFF به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت صدقه با پیامک!

پرداخت صدقه با پیامک!