مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:502020-02-20سياسي

سند کاروان سرای شاه عباسی میامی به نام اوقاف صادر شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه اوقاف برای کاروان سرای شاه عباسی میامی سند مالکیت دریافت کرد، گفت: این بنا برای سرمایه گذاری و اشتغال موقعیت عالی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل تدینی صبح پنج شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی اوقاف استان سمنان با بیان اینکه احکام چهار نفر از امنای موقوفات شاخص سمنان صادر شد، ابراز کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به استناد ماده 5 قانون تشکیلات و اختیارات سازمان اوقاف و امور خیریه و با هدف شکوفایی و افزایش بهره وری موقوفات اقدام به انتصاب افرادی به عنوان امین موقوفات می کند.

وی با بیان اینکه این اقدام همچنین در راستای سیاست های دولت و بر اساس برنامه اول دولت در برنامه نظام اداری با عنوان مهندسی نقش و ساختار دولت صورت می گیرد، افزود: اوقاف استان سمنان مشارکت مردمی در اداره موقوفات را به عنوان یک سیاست مهم موردتوجه قرار داده و بر همین اساس در نظر دارد با واگذاری اداره امور موقوفات به شخص یا اشخاص معروف به امانت متدین و متعهد و توانمند زمینه رشد و شکوفایی و اداره بهینه موقوفات را فراهم سازد.

مدیرکل اوقاف استان سمنان گفت: ارتقا بهره وری موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش، افزایش نقش مشارکت های مردمی در اداره موقوفات، درآمد دار نمودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند کاروان سرای شاه عباسی میامی به نام اوقاف صادر شد

سند کاروان سرای شاه عباسی میامی به نام اوقاف صادر شد