مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:302020-02-20سياسي

برگزاری انتخابات یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است


فرماندار بروجن با اینکه برگزاری انتخابات یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است، گفت: برگزاری انتخابات آزاد به معنای واقعی کلمه تحقق جمهوریت است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار بروجن با اینکه برگزاری انتخابات یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است، گفت: برگزاری انتخابات آزاد به معنای واقعی کلمه تحقق جمهوریت است.

مسعود ملکی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان بروجن از ماه های قبل انجام گرفته است، اظهار کرد: حدود 97 شعبه اخذ رأی در شهرستان بروجن فعال خواهند بود که از این تعداد 13 شعبه سیار و مابقی ثابت هستند.

فرماندار بروجن با بیان اینکه برگزاری انتخابات یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات آزاد به معنای واقعی کلمه تحقق جمهوریت است.

وی ادامه داد: رأی مردم کلیشه ای نیست و قطعا یک رأی نیز در سرنوشت کشور تأثیرگذار است، بنابراین مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی باید نقش خود را در این برهه حساس به درستی ایفا کنند.

ملکی با اشاره به شرایط حساس کشورمان در منطقه و جهان، گفت: حضور مردم در این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و ضرورت حضور مردم در این عرصه بیش تر از گذشته احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است

برگزاری انتخابات یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است