مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:102020-02-20سياسي

تآکید نماینده مجلس برای جدی گرفتن انتخابات/ مجلس انقلابی کلید دولت حزب اللهی است


ناییب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اختلاف نتیجه ای جز شکست ندارد، گفت: انتخابات را جدی بگیرید چراکه انتخابات 98 کلید انتخابات 1400 است و مجلس انقلابی کلید دولت حزب اللهی است.

- حجت الاسلام احمد سالک امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از مهم ترین خصوصیات انقلاب اسلامی ایران این است که در طول 4 دهه عمر با برکت خود، با وجود همه شرایط سخت و اعمالی از سوی دشمنان نظام اما با پشتیبانی و همراهی مردم و هدایت امامین انقلاب توانسته است بر همه توطئه ها غالب شده و راه خود را برای تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب به پیش ببرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در طول 40 سال با جنگ و تحریم و تهدید به مقابله اسلام و انقلاب آمده است، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا صراحتاً اعلام کرد نباید بگذاریم انقلاب آیت الله خمینی به 40 سالگی خود برسد و بیانیه گام دوم در چنین شرایطی صادر شده است.

وی با بیان دستاوردهای مهم 40 ساله انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که ملت بر سرنوشت خود حاکم و مردم سالاری دینی در سایه نظام مبتنی بر مبانی اسلامی محقق شد.

سالک افزود: مردم نیز در انتخابات ها همواره نشان داده اند قدر این دستاورد مهم را دانسته و با مشارکت بالا فارغ از اینکه چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تآکید نماینده مجلس برای جدی گرفتن انتخابات/ مجلس انقلابی کلید دولت حزب اللهی است

تآکید نماینده مجلس برای جدی گرفتن انتخابات/ مجلس انقلابی کلید دولت حزب اللهی است