مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:062020-02-20اقتصادي

امام جمعه اردبیل :سرمایه گذاری بخش خصوصی در حاشیه روزدخانه قزل اوزن افزایش یابد


آیت الله سیدحسن عاملی در آیین آغاز اجرای شبکه آبیاری پایاب سد گیوی افزود: راه اشتغال و تولید، سرمایه گذاری بخش خصوصی است و مسوولان باید برای جذب و جلب سرمایه گذاران هر انچه از دستشان بر می آید انجام دهند.

وی سرعت کار در اجرای پروژه ها را یادآور شد و گفت:فصل کاری در این استان محدود بوده و ضروری است با تامین اعتبارات لازم اجرای پروژه ها سرعت گیرد.

عاملی با بیان اینکه به دلیل فصل کاری محدود در اردبیل بانک های عامل در تخصیص اعتبارات باید تعجیل کنند، افزود:در صورت تامین اعتبار مسوولان آب منطقه ای با کار جهادی این پروژه را به اتمام می رسانند.

عباس جنگی مرنی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل هم در این آیین گفت: پایاب گیوی هفت هزار هکتار اراضی زراعی و باغی در شهرستان کوثر را آبیاری می کند.

وی افزود: با اجرای این طرح سه هزار هکتار از اراضی منطقه تبدیل به اراضی آبی و همچنین حدود چهار هزار هکتار از باغات دیم توسعه می یابد.

جنگی بیان کرد: بانک کشاورزی بر اساس تفاهم نامه ای 2200میلیارد ریال از منابع مالی پروژه سدگیوی را با مشارکت یک بانک دیگر تامین خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل افزود: همزمان با تامین مالی طرح شبکه آبیاری و زهکشی گیوی ، شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز فراخوان انتخاب پیمانکار را منتشر می کند و با انتخاب پیمانکار ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل :سرمایه گذاری بخش خصوصی در حاشیه روزدخانه قزل اوزن افزایش یابد

امام جمعه اردبیل :سرمایه گذاری بخش خصوصی در حاشیه روزدخانه قزل اوزن افزایش یابد