مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 04:302020-02-20سياسي

شرکت در انتخابات وظیفه ای ملی و انقلابی است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در کنار اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و انقلابی است، باید به آن از دید یک تکلیف شرعی نگاه کرد، - ایسنا/اصفهان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در کنار اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و انقلابی است، باید به آن از دید یک تکلیف شرعی نگاه کرد، زیرا حضور مردم نماد شناخت و آگاهی آنان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین بلک در گفت وگو با ایسنا در خصوص لزوم مشارکت مردمی در انتخابات مجلس یازدهم، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات نمادی از شناخت و آگاهی مردم به مسائل کشور است.

در هر مقطعی ضرورت های خاصی به تناسب ایجاد می شود که لازم است مردم به این ملزومات توجه بیشتری داشته باشند و این ضرورت ها قطعاً در حضورشان تأثیرگذار است.

وی در خصوص اهمیت انتخاب نمایندگان اصلح، افزود: امروز در شرایطی هستیم که مسائل داخلی کشور ایجاب می کند تا افرادی در جایگاه مجلس و قوه مقننه قرار گیرند که توانایی حل مشکلات را داشته باشند.

همچنین به طور موشکافانه و در همه ابعاد مسائل را شناسایی و بررسی کرده و با وضع قوانین مناسب این موانع و مشکلات را برطرف کنند و این یکی از مهم ترین مسائلی است که در قدرت ایران اسلامی تأثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات وظیفه ای ملی و انقلابی است

شرکت در انتخابات وظیفه ای ملی و انقلابی است