مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 04:102020-02-20ورزشي

قول ایران به فیفا؛ زنان در همه بازی های فوتبال در ورزشگاه حاضر می شون!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزنامه فرانکفورتر آلگه ماینه 29 بهمن به نقل از منابع مطمئن گزارش داده که ایران در پاسخ به درخواست فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قول داده که از ابتدای ماه ژوئن (خرداد/ تیر 1399) امکان حضور زنان در ورزشگاه ها برای .

- قول ایران به فیفا؛ زنان در همه بازی های فوتبال در ورزشگاه حاضر می شون! به نوشته روزنامه فرانکفورتر آلگه ماینه، ایران به فیفا قول داده است که زنان می تواند بدون سهمیه محدود برای تماشای همه بازی های فوتبال به ورزشگاه ها بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزنامه فرانکفورتر آلگه ماینه 29 بهمن به نقل از منابع مطمئن گزارش داده که ایران در پاسخ به درخواست فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قول داده که از ابتدای ماه ژوئن (خرداد/ تیر 1399) امکان حضور زنان در ورزشگاه ها برای تماشای بازی های فوتبال لیگ برتر را فراهم کند.

در ماه های پایانی سال گذشته میلادی و پس از پافشاری ها و اولتیماتوم های فدراسیون جهانی فوتبال، مسئولان ایران موافقت کردند که تماشاگران زن بتوانند به طور محدود و گزینشی بازی های مقدماتی جام جهانی را در ورزشگاه آزادی تهران تماشا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول ایران به فیفا؛ زنان در همه بازی های فوتبال در ورزشگاه حاضر می شون!

قول ایران به فیفا؛ زنان در همه بازی های فوتبال در ورزشگاه حاضر می شون!