مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 03:552020-02-20سياسي

برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در دستور کار مجریان است


احمد ترحمی بهابادی روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات میبد افزود: عوامل برگزاری انتخابات باید با توجه به تلاش استکبار جهانی برای تحریم انتخابات و حساسیتی که این انتخابات دارد جدا از نتیجه انتخابات به تبیین در خصوص لزوم شرکت در انتخابات بپردازند.

وی اظهار داشت: مسیر تغییر ، توسعه ، پیشرفت و سربلندی کشور از مسیر انتخابات و صندوق رای می گذرد.

رییس ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد : بعضی از مردم تردید به شرکت در انتخابات دارند که باید بدون جانبداری از فردی خاص، آنها را به شرکت در انتخابات تشویق و دعوت کرد.

وی یادآور شد : رفتن مردم به سوی صندوق رای به معنی این نیست که آنها نسبت به عملکرد دولت نقد ندارند بلکه همه برای سربلندی ایران و حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور و نشان هویت اسلامی ایران علی رغم تنگناها و مشکلات پای صندوق می آیند.

وی با ارائه توضیحاتی در ارتباط با روند برگزاری انتخابات به گونه ای صحیح برای عوامل اجرایی و نظارتی گفت: از برخورد با اقدامات تخریبی و فعالیت هایی که اصل نظام را به زیر سوال ببرد ، نمی توان گذشت.

فرماندار میبد هم گفت: همه مراحل فرآیند برگزاری انتخابات اعم از اجرای برنامه ها و هماهنگی ها انجام شده و شرایط ، امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم در این شهرستان فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در دستور کار مجریان است

برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در دستور کار مجریان است