مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 03:302020-02-20دانش

آزمون تولیمو امروز یکم اسفندماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور یکصد و چهل و یکمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) به روش الکترونیکی، - با توجه به اعلام سازمان سنجش یکصدو چهل و یکمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) ساعت 8 صبح امروز یکم اسفندماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور یکصد و چهل و یکمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) به روش الکترونیکی، ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه یکم اسفندماه 98 در شهر تهران برگزار خواهد شد.

کلیه داوطلبان ثبت نام شده در این آزمون باید حتما قبل از شروع فرآیند آزمون (ساعت 8:00 صبح) در محل حوزه امتحانی مربوطه حضور داشته باشند چراکه عدم حضور به موقع و تاخیر بیشتر از 15 دقیقه منجر به لغو آزمون متقاضی خواهد شد.

از آنجاییکه آزمون به صورت الکترونیکی و از طریق رایانه برگزار می­ شود، برای داوطلبان کارت ورود به جلسه پیش بینی نشده و نیازی به ارائه کارت شرکت در آزمون در این روش نیست، اما داوطلبان باید با کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه عکس­دار و یا گذرنامه) به حوزه امتحانی خود مراجعه کنند.

آزمون Tolimo شامل دو مرحله تستی و تشریحی است که داوطلبان باید توسط رایانه (کامپیوتر) گزینه پاسخ سوالات تستی و همچنین متن مربوط به پاسخ سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون تولیمو امروز یکم اسفندماه برگزار می شود

آزمون تولیمو امروز یکم اسفندماه برگزار می شود