مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 23:202020-02-19سياسي

پاسپورت آمریکایی یا تعیین تکلیف برای انتخابات ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، هنگامی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، امام (ره) دستور برگزاری همه پرسی برای تعیین نوع حکومت ایران با رأی مستقیم مردم را داد.

- یک استاد دانشگاه گفت: ادعای حمایت از مردم و همراهی با خواسته های جامعه از سوی سلبریتی ها دروغ بزرگی است که بر زبان این افراد جاری می شود و حقیقت آن است که آن ها اهداف خاص و گرایش های شخصی خود را دنبال می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، هنگامی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، امام (ره) دستور برگزاری همه پرسی برای تعیین نوع حکومت ایران با رأی مستقیم مردم را داد.

برخی می گفتند نیازی به این کار نیست و محبوبیت امام راحل تا اندازه ای است که هر چه بگوید، عملی خواهد شد؛ اما تصمیم بنیان گذار جمهوری اسلامی این بود که مردم را صاحب کشور و صاحب حق انتخاب، معرفی کند.

از آن روز تا به حال به طور میانگین هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده و مسئولان مختلف کشور با رأی مردم برگزیده شده اند.

با حجت الاسلام رضا رستمی کارشناس دینی و استاد حوزه و دانشگاه پیرامون چرایی حضور در انتخابات گفت وگو کردیم.

وی با بیان اینکه اهمیت حضور در انتخابات زمانی بیشتر می شود که بدانیم در برخی کشورهای اطراف، چیزی به نام انتخابات وجود ندارد، افزود: این درحالی است که به تعب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسپورت آمریکایی یا تعیین تکلیف برای انتخابات ایران

پاسپورت آمریکایی یا تعیین تکلیف برای انتخابات ایران