مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 21:452020-02-19سياسي

تاکید استاندار بر جلوگیری از لغو مکرر پروازهای فرودگاه بجنورد


محمدعلی شجاعی چهارشنبه شب در دیدار با مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت: با همکاری فرودگاه بجنورد، شرکت ایرلاین هواپیمایی و شرکت فرودگاههای کشور باید مشکلات فرودگاه بجنورد به لحاظ تجهیزات فنی و تخصصی بررسی شود.

وی افزود: لغو مکرر پروازها یکی از معضلات اصلی مردم استان است که رفت و آمد مسوولان کشوری به استان را نیز دچار مشکل کرده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: مردم خراسان شمالی 15 سال پس از تاسیس استان همچنان در صف ایجاد زیرساخت های حمل و نقل جاده ای، هوایی و ریلی هستند و اکنون نوبت خدمت رسانی به مردم این استان محروم فرارسیده است.

امکانات باید عادلانه بین استانها توزیع شود شجاعی با تاکید بر پایبندی خراسان شمالی به انجام تعهدات خود در برقراری پروازها، تاکید کرد: مردم این استان نمی توانند بپذیرند که علیرغم عدم برقراری منظم پروازها و یا نبود زیرساخت های ریلی در خراسان شمالی، تنها شاهد توسعه فرودگاه ها و یا اتصال خطوط دوم، سوم و یا حتی چهارم ریلی دیگر استانها باشند و این گونه توزیع امکانات را عادلانه نمی دانند.

وی گفت: نگاه ما این است که نداشته ها و کمبودهای حوزه ناوگان هوایی استان باید با سرعت جبران شود و این حق مردم خراسان شمالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار بر جلوگیری از لغو مکرر پروازهای فرودگاه بجنورد

تاکید استاندار بر جلوگیری از لغو مکرر پروازهای فرودگاه بجنورد