مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 21:102020-02-19سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


تلاش مجمع نیروهای انقلاب اصفهان برای وحدت در ساعات پایانی تبلیغات، شهادت رزمنده اصفهانی در دفاع از حرم حضرت زینب (س)، توضیحات «یزدیان» درباره وحدت اصولگرایان در اصفهان، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (چهارشنبه 30 بهمن ماه) را اینجا مشاهده می کنید: تلاش مجمع نیروهای انقلاب اصفهان برای وحدت در ساعات پایانی تبلیغات مجمع نیروهای انقلاب اصفهان اعلام کرد: بار دیگر با تایید شورای عالی در مورخه 29 بهمن ماه، 4 نفر از اعضا شورای مرکزی نجبا برای جلسه دعوت شدند که متاسفانه حضور پیدا نکردند.

شهادت رزمنده اصفهانی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) پاسدار حمیدرضا باب الخانی مدافع حرم حضرت زینب (س) در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه به شهادت رسید.

توضیحات یزدیان درباره وحدت اصولگرایان در اصفهان دبیر قرارگاه انتخاباتی نجبا درباره موضوعات مطرح شده در خصوص ایجاد وحدت در جبهه اصولگرایان اصفهان توضیحاتی را ارائه کرد.

اصفهان امسال 81 روز هوای آلوده را تجربه کرد مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: پاییز و زمستان امسال در اصفهان 81 روز هوای ناسالم را تجربه کردیم که ناشی از آلودگی واحدهای صنعتی و تردد خودروها در شهر اصفهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته