مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 17:352020-02-19سياسي

تپش ضربان قلب انتخابات در شمال و مرکز استان اصفهان


درحالی آخرین روز از آغاز فعالیت های انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان سپری می شود که هرچه به آغاز فرآیند این عرصه مهم نزدیک تر می شویم، - شور و نشاط انتخاباتی در میان مردم این استان پهناور به اوج خود می رسد.

از غرب استان و سرمای طاقت فرسای منطقه فریدن که این روزها در جریان است تا دشت پهناور کویر در شرق و شمال و عرصه پهناور دیار کاشان و بلندی های پادنا در جنوب که سخن بگوییم، گرما و سرما نیز باعث نشده تا مردم دست از شور و نشاط انتخاباتی برای برگزیدن نماینده منتخب خود در خانه ملت دست بکشند و هرچه به دوم اسفند ماه نزدیک بشویم، این تپش قلب مردم برای تشکیل یک مجلس قدرت مند بیشتر می شود تا از میان این تپش ها صدای ضربان قلب منظمی را برای آینده جمهوری اسلامی بشنویم.

در همه شهرستان ها و مرکز استان در اصفهان نیز شرایط برگزاری انتخابات مهیا شده است؛ نمایندگان وزارت کشور و شورای نگهبان در حوزه های انتخابیه در حال گذراندن آخرین دوره ها و بررسی شرایط برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از انتخابات کشور است.

هواداران نامزدها نیز در آخرین روز از تبلیغات تمامی تلاش خود را برای معرفی نامزد مورد نظر خود را انجام می دهند؛ نامزدها نیز با حضور در اماکن عمومی به ویژه در مساجد سعی در جلب آرای عمومی در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تپش ضربان قلب انتخابات در شمال و مرکز استان اصفهان

تپش ضربان قلب انتخابات در شمال و مرکز استان اصفهان