مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 17:252020-02-19سياسي

حضور حماسی مردم در انتخابات موجب شکست توطئه های دشمن می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نکونام عصر چهارشنبه در دهمین شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: انتخابات امری پایان بخش است که مهر ختم را آبرومندانه به بسیاری مسائل کلیدی خواهد زد.

وی افزود: انتخابات بسیار مهم است زیرا در تمام عرصه هایی که پشت سر گذاشتیم آحاد جمعیت حضور یافت و مردم با حضور دوباره خود در پای صندوق های رأی نشان می دهند که توطئه ها، تحریم ها و تهدیدها و مسائل اقتصادی اثری بر آنان نداشته و آنان را عقب نزده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: اگر این حضور به معنای واقعی پاسخ دهنده نباشد دشمن تحلیل خواهد کرد که تحریم ها اثر کرده و باید این روش را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات حکم شرعی است و هر شخصی در هر جایگاهی که امکان داشته و مکلف است باید پای صندوق رأی برود، گفت: باید نسبت به این معنا مردم را متوجه کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: برای قوت بخشیدن به نظام و ادای تکلیف شرعی حضور در انتخابات از ضرورت ها است.

وی بیان کرد: امید است دوم اسفندماه امسال روزی پررنگ برای نظام اسلامی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص اقدامات شورای فرهنگی شهرداری شهرکرد اظهار داشت: شهرکرد مرکز استان است و شهری توریست پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حماسی مردم در انتخابات موجب شکست توطئه های دشمن می شود

حضور حماسی مردم در انتخابات موجب شکست توطئه های دشمن می شود