مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 17:062020-02-19ورزشي

سمن ها؛ حلقه مفقوده فعالیت های انتخاباتی


سازمان های مردم نهاد که به اختصار سمن نامیده می شوند به عنوان حلقه های اثرگذار اجتماعی در حوزه های مختلف می توانند اهرم های اثرگذار هر انتخابات باشند.

اما پرسش اینجاست که در ایران سمن ها و نهادهایی مانند تشکل های اجتماعی در حوزه های مختلف اعم از محیط زیستی، سلامت، کارگری، ورزشی، فرهنگی و هنری، آموزشی و حتی رسانه ها چه نقشی برای برگزار شدن انتخاباتی با کیفیت ایفا می کنند؟ آیا نقش این نهادهای اجتماعی و اهرم های مؤثر در جامعه جدی گرفته شده و استفاده کافی از آن ها برده شد؟ اظهارات تعدادی از فعالان اجتماعی مازندران در دیدار با حسین حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در این زمینه نشان می دهد که پاسخ به این دو پرسش تا حد زیادی منفی است.

صبح چهارشنبه 30 بهمن در فاصله دو روز مانده به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جلسه ای با حضور تعدادی از فعالان اجتماعی و فرهنگی استان مازندران در دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران برگزار شد تا در حضور معاون سیاسی امنیتی و مهدی محمدی مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری درباره نقش نهادهای اجتماعی در پر رونق تر و با کیفیت تر برگزار شدن انتخابات بحث و تبادل نظر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها؛ حلقه مفقوده فعالیت های انتخاباتی

سمن ها؛ حلقه مفقوده فعالیت های انتخاباتی