مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 16:302020-02-19سياسي

رسانه ها تلاششان را برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح در مجلس بیشتر کنند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و همچنین رییس سازمان بسیج رسانه گیلان بر لزوم تلاش بیش ازپیش رسانه ها برای پرشکوه برگزار کردن انتخابات و انتخاب اصلح ترین نماینده تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با رییس سازمان بسیج رسانه استان در سالن همایش های بسیج اقشار برگزار شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این نشست با بیان اینکه امروز استکبار جهانی بیشترین سوءاستفاده را از ابزار رسانه دارد، اظهار کرد: استکبار جهانی با رسانه های خود به شدت فعالیت می کند تا حق نمایان نشده و حقیقت برای مردم جلوه پیدا نکند.

 حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری با بیان اینکه رسانه های جبهه حق عملکرد قوی نداشته و حتی مظلوم واقع شده اند، افزود: رسانه های جبهه حق بایستی فعال تر و قوی تر از گذشته در برابر رسانه های مستکبر عالم قد علم کند تا نقش پررنگ تری در جامعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمن پیوسته تجمعات مختلف علیه انقلاب و نظام را بزرگ جلوه می دهد، گفت: در چنین شرایطی اقدام به موقع، عملکرد درست و اتحاد رسانه های انقلابی، دشمن را در جهان خوار و ذلیل می کند.

 مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش رسانه های استکبار در کم رنگ جلوه دادن شکوه ملت در 22 بهمن و یقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها تلاششان را برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح در مجلس بیشتر کنند

رسانه ها تلاششان را برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح در مجلس بیشتر کنند