مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 16:152020-02-19سياسي

استاندار: 47 هزار نفر مجری برگزاری انتخابات در سیستان و بلوچستان هستند


47 هزار نفر برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بخش های مختلف اجرایی، نظارت و بازرسی این استان فعالیت خواهند داشت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 47 هزار نفر برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بخش های مختلف اجرایی، نظارت و بازرسی این استان فعالیت خواهند داشت.

احمدعلی موهبتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه همه امکانات برای برگزاری انتخاباتی سالم در سیستان و بلوچستان فراهم شده است اظهار داشت: عوامل اجرایی انتخابات با رعایت قانون و حفظ بی طرفی زمینه حضور حداکثری مردم در این عرصه مهم را فراهم می کنند.

وی با اشاره به اهمیت صیانت از صندوق های اخذ رای گفت: صندوق اخذ رای ناموس متولیان حوزه اجرایی، ناظران و بازرسان انتخاب محسوب می شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران دستگاه های دولتی حق استفاده از امکانات بیت المال برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را ندارند.

وی افزود: اجازه نخواهیم داد که مدیری از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدها استفاده کند و در صورت مشاهده در راستای سالم سازی و سلامت انتخابات با متخلفان با همکاری دستگاه قضایی بر طبق قانون برخورد خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: 47 هزار نفر مجری برگزاری انتخابات در سیستان و بلوچستان هستند

استاندار: 47 هزار نفر مجری برگزاری انتخابات در سیستان و بلوچستان هستند