مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:502020-02-19سياسي

دمیاد: مجلس دهم وکیل دولت بود نه وکیل ملت/ باید مانع تاراج منافع مردم شد


یک کاندیدای مجلس دهم در خصوص مهمترین ضعف مجلس دهم، گفت: مهمترین ضعف مجلس دهم این بود که نمایندگان مجلس وکیل دولت بودن و از منافع دولت دفاع می کردند.

- حجت الله دمیاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت مجلس دهم و نقاط ضعف آن، اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید در رابطه با منافع ملی و حقوق ملت محکم دفاع کنند، اما به نظر می رسید در مجلس قبلی نمایندگان به جای دفاع از حقوق ملت به فکر دفاع از حقوق دولت بودند.

وی در پاسخ به این سئوال که در بحث واگذاری بخش دولتی به بخش خصوصی همانند پالایشگاه کرمانشاه، تخلفاتی به وجود آمده است چگونه با این تخلفات باید برخورد کرد، گفت: با اجرای اصل 44 قانون اساسی موافق هستم و اعتقاد دارم اصل 44 قانون اساسی باید به بهترین نحو ممکن اجرا شود اما در شرایط کنونی به نظر می رسد منافع مردم و اموال آنها به تاراج می رود و این تخلف آشکار است و مجلس باید از وقوع آن به شدت جلوگیری کند.

دمیاد ادامه داد: در واگذاری اموال دولتی و بیت المال باید وظیفه نظارتی خود را به نحو احسن انجام دهد و اموال دولتی را به اهل آن واگذار کند و نمایندگان مجلس باید همواره این مساله را مدنظر داشته باشند که با اموال دولتی همانند اموال شخصی خود از لحاظ صیانت برخورد کنند و این سئوال را مطرح کنند که آیا اجازه چنین تخلفات قانونی را در حق اموال خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمیاد: مجلس دهم وکیل دولت بود نه وکیل ملت/ باید مانع تاراج منافع مردم شد

دمیاد: مجلس دهم وکیل دولت بود نه وکیل ملت/ باید مانع تاراج منافع مردم شد