مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:452020-02-19سياسي

رییس دانشگاه آزاد: سبک زندگی اسلامی، زن را محور توسعه می داند


محمدمهدی طهرانچی در اولین همایش ملی زن مسلمان ایرانی در آیینه الگوی پیشرفت پنجاه ساله که امروز چهارشنبه در واحد یادگار امام (ره) برگزار شد، اظهار داشت: مدل حضور اجتماعی زن در انقلاب اسلامی تعریف دوباره یافت، افتخار انقلاب اسلامی این است که 41 سال پیش زنان مسلمان در راهپیمایی ها، تبدیل به یکی از ارکان فروپاشی رژیم طاغوت شدند.

این مسئول افزود: برای آنکه زنان می دیدند فرهنگ شاهنشاهی به تبع فرهنگ آمریکایی می خواست هدیه امروز غرب را برای آن ها به همراه داشته باشد.

طهرانچی خاطرنشان کرد: در 41 سال گذشته همواره دو تعارض و جنگ بین سبک زندگی اسلامی که زن را باکرامت، عالمه، عاقله، تحصیل کرده، محور خانواده و توسعه می داند و سبک زندگی آمریکایی که مدعی برابری حقوق زن و مرد است، به وجود آمد.

وی اضافه کرد: سبک زندگی آمریکایی و به طور کلی غربی، تلاش دارد محوریت خانواده و دین را از یکپارچگی اجتماعی خارج کرده و هویت زن را به جای محوریت خانواده، به عنصر شغلی تنزل دهد.

این مسئول با بیان اینکه افتخار داریم در مکتبی هستیم که حضرت زینب (س) عقیله بنی هاشم نامیده می شود، گفت: زن در اسلام یک محور اجتماعی قوی است نه محور تبلیغات برای فروش و سود بیشتر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد: سبک زندگی اسلامی، زن را محور توسعه می داند

رییس دانشگاه آزاد: سبک زندگی اسلامی، زن را محور توسعه می داند