مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:302020-02-19اقتصادي

ماشین سازی اراک قرارداد 64 میلیون یورویی امضا کرد


مدیرعامل ماشین سازی اراک از انعقاد قرارداد ساخت تجهیزات ویژه مجتمع متانول دنا و سیراف با ظرفیت هرکدام 5 هزار متریک تن در روز به مبلغ هزار میلیارد تومان(64 میلیون یورو) خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل ماشین سازی اراک از انعقاد قرارداد ساخت تجهیزات ویژه مجتمع متانول دنا و سیراف با ظرفیت هرکدام 5 هزار متریک تن در روز به مبلغ هزار میلیارد تومان(64 میلیون یورو) خبر داد.

جعفر صفری چهارشنبه سی ام بهمن ماه در نشستی با اصحاب رسانه اظهار کرد: این قرارداد با پیگیری های اعضای هیات مدیره شرکت ماشین سازی با دو شرکت صنایع پتروشیمی دنا و شرکت سرمایه گذاری سیراف انرژی منعقد شده است.

وی ارزش مالی هرکدام از این قراردادها را 32 میلیون یورو دانست و افزود: این قرارداد مبتنی بر انجام خدمات مهندسی، تامین، ساخت، رنگ امیزی، تست بازرسی، بسته بندی، تهیه مدارک فنی، حمل، تامین قطعات یدکی دوره راه اندازی و بهره برداری آغازین و بهره برداری سالانه از جمله قطعات یدکی اصلی، خدمات نظارت بر نصب، پیش راه اندازی و راه اندازی، تهیه و ارائه اطلاعات، دستورالعمل ها، نقشه ها و اجرای تمامی فعالیت های مرتبط با تعهدات فروشنده منعقد شده است.

مدیرعامل ماشین سازی اراک تصریح کرد: این طرح در عسلویه و بندر دیر اجرا می شود که از یکم اسفند ماه آغاز می شود و در یک دوره 21 ماهه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین سازی اراک قرارداد 64 میلیون یورویی امضا کرد

ماشین سازی اراک قرارداد 64 میلیون یورویی امضا کرد