مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:252020-02-19اقتصادي

پرداخت 600 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی روستایی در بوشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد لطفی عصر چهارشنبه در افتتاح نخستین کارگاه تولیدی چندمنظوره صنایع دستی ویژه مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: 60 درصد جامعه مورد هدف در کمیته امداد زنان سرپرست خانواده یا فرزندان دختر آنان است که در حوزه کاری کمیته امداد فعالیت می کنند.

وی از ایجاد هزار و 240 شغل مربوط به زنان سرپرست خانوار و دختران مددجو کمیته امداد بوشهر خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار شغال ویژه مددجویان کمیته امداد ایجادشده که هزار و 240 شغل آن مربوط به زنان سرپرست خانوار و دختران مددجو است.

لطفی بابیان اینکه بسیاری از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته مداد مستمری دریافت نمی کنند تصریح کرد: بسیاری از زنان که اکنون سرپرست خانوار هستند به سبب بروز برخی از حوادث وارد این عرصه شدند و از فضای توانمندسازی کمیته امداد برای اشتغال استفاده می کنند.

وی، بابیان اینکه این زنان بااراده خودشان و ظرفیتی که نظام اسلامی ایجاد برای اشتغال ایجاد کرده استفاده می کند گفت: این افراد هم به خانواده خودش و هم به مردم خدمات رسانی می کند.

لطفی اضافه کرد: باید از ظرفیت سرپرست خانوار که جمعیت بالایی است استفاده درست و کاملی صورت بگیرد تا زمینه رفاه، آرامش و توانمندسازی خانوارها بیشتر فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 600 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی روستایی در بوشهر

پرداخت 600 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی روستایی در بوشهر