مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:102020-02-19حوادث

دستگیری دزدان یک میلیاردی خانه های منطقه تهرانسر


 رییس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری اعضای سه نفره باند سارقان منزل در منطقه تهرانسر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمود مالمیر با اعلام این خبر گفت: چندی قبل مأموران در جریان 2 فقره سرقت خانه که به یک شیوه و شگرد صورت گرفته بود قرار گرفتند و تیم عملیات کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل سرقت ها به سراغ دوربین مدار بسته ای که در صحنه سرقت بود رفته و مشاهده کردند که 3 مرد سوار بر خودروی سمند سفید رنگ در محل حاضر شده و به شیوه تخریب پنجره وارد ساختمان می شوند که یکی از متهمان داخل خودرو، یکی دیگر داخل راه پله و سومین متهم در خانه اقدام به سرقت می کند که در 2 فقره سرقت نزدیک به یک میلیارد طلا، جواهرات، پول و ارز کرده اند.

این مقام پلیسی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد سارقان در دومین سرقت خود در زمان خروج ساختمان در برابر صاحبخانه که زن جوانی است قرار گرفته اند که با استفاده از افشانه اشک آور موفق به فرار شده اند.

رییس کلانتری 150 تهرانسر عنوان کرد: تجسس های پلیسی برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه روز گذشته مأموران خودروی سمند سفید رنگ با 3 سرنشین که پلاک خودرویشان مخدوش بود را مشاهده کردند و با توجه به مرموز بودن آنها دستور ایست صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری دزدان یک میلیاردی خانه های منطقه تهرانسر

دستگیری دزدان یک میلیاردی خانه های منطقه تهرانسر