مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 13:152020-02-19سياسي

کرسی آزاداندیشی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد + عکس


حسن کریم رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کرسی آزاد اندیشی با هدف شنیدن دغدغه های دانشجویی در حوزه انتخابات قرار بود امروز، - کرسی آزاداندیشی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد + عکس مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی هرمزگان گفت: کرسی آزاداندیشی پیرامون مسائل انتخابات، با وجود مخالفت های حراست امروز، 30 بهمن در علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.

حسن کریم رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کرسی آزاد اندیشی با هدف شنیدن دغدغه های دانشجویی در حوزه انتخابات قرار بود امروز، 30 بهمن ماه در این دانشگاه برگزار شود.

کریم رحیمی افزود: قرار بود این برنامه پیش از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شود، اما با ورود حراست دانشگاه، اجرای این برنامه کنسل شد و در نهایت با پیگیری هایی که انجام دادیم، تصمیم بر این شد که این برنامه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز کرد: در این کرسی آزاد اندیشی، دانشجویان به بیان دلایلشان از شرکت یا عدم شرکت در انتخابات گفتند و به انتقاد از هزینه های گزافی که برای تبلیغات انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی آزاداندیشی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد + عکس

کرسی آزاداندیشی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد + عکس