مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 12:302020-02-19سياسي

حمایت از طرح های موثر در حوزه فراورده های آبزی


ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طرح های موثر در قالب تولید آزمایشی حوزه فراورده های آبزی حمایت می کند.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دهم اسفندماه امسال آخرین مهلت برای فعالان، صنعتگران و فارغ التحصیلان حوزه تولید فرآورده های آبزی و زیست فناوری دریایی است تا در برنامه حمایت از طرح های تولیدی این حوزه مشارکت کنند.

یک تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان مرکز توسعه فناوری راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و گروه توسعه صنایع غذایی تحفه منعقد شد.

این تفاهم نامه با هدف راه اندازی شتاب دهنده تخصصی در حوزه فرآورده های آبزیان و زیست فناوری دریا به امضا رسید تا بر اساس آن، تولید این نوع محصولات در کشور، شتاب گیرد.

تولید امگا3 از انواع آبزیان و ضایعات آن ، تولید کیتین و کیتوزان از پوسته میگو و تولید ژلاتین از ضایعات آبزیان از جمله موضوعاتی است که در این تفاهم نامه بر تولید آن ها تاکید شده است.

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم بر مبنای همین تفاهم نامه از همه فعالان، محققان و فارغ التحصیلان دانشگاهی که سابقه پژوهش و ارزیابی علمی و یا تولیدی مرتبط با سه اولویت فوق را دارند دعوت به ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح های موثر در حوزه فراورده های آبزی

حمایت از طرح های موثر در حوزه فراورده های آبزی