مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:502020-02-19فرهنگي

انتشار مجموعه «نیما نابغه» و 2 کتاب دیگر


مجموعه «نیما نابغه» با عنوان های «ورزشکارهای آشغال جمع کن»، «موزه گردهای ایران باستان» و «آشپزهای جشنواره عزا» نوشته آتوسا صالحی به همراه «ماجراهای بامزه در موزه» و «ماجراهای باورنکردنی در مدرسه من» نوشته دیوید کالی با ترجمه رضی هیرمندی به تازگی راهی بازار شده اند.

- مجموعه نیما نابغه با عنوان های ورزشکارهای آشغال جمع کن ، موزه گردهای ایران باستان و آشپزهای جشنواره عزا نوشته آتوسا صالحی به همراه ماجراهای بامزه در موزه و ماجراهای باورنکردنی در مدرسه من نوشته دیوید کالی با ترجمه رضی هیرمندی به تازگی راهی بازار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجموعه نیما نابغه با عنوان های ورزشکارهای آشغال جمع کن (بشنو و باور نکن!)، موزه گردهای ایران باستان ( یک داستان پُرهیجان) و آشپزهای جشنواره عزا (ببخشید! غذا) نوشته آتوسا صالحی با تصویرگری نسیم بهاری و ویراستاری مژگان کلهر هر کدام در 104 صفحه با شمارگان 1500 نسخه و قیمت 19 هزار تومان در نشر افق (کتاب های فندق) منتشر شده اند.

در نوشته پشت جلد این کتاب ها آمده است: نیما نابغه از آن بچه های وروجکی است که زیاد اهل حرف گوش کردن نیست و دوست دارد همه چیز را خودش تجربه کند.

اتفاقا معلمشان خانم بالا هم زیاد حوصله درس دادن ندارد و در عوض عاشق ماجراجویی است و برای همین مرتب بچه های کلاسش را به گردش علمی می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار مجموعه «نیما نابغه» و 2 کتاب دیگر

انتشار مجموعه «نیما نابغه» و 2 کتاب دیگر