مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:502020-02-19دانش

همکاری دانشگاه علامه با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام


تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی با مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) امضاء شد.

- تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی با مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) امضاء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، قرار است بر اساس این تفاهمنامه تاسیس شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در دانشگاه علامه طباطبایی و نیز همکاری های آموزشی و پژوهشی مشترک انجام شود.

حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی در این نشست در سخنانی با انتقاد از نظام رتبه بندی ISC در زمینه علوم انسانی، گفت: در این خصوص نقدهایی را از طریق معاونت آموزشی وزارت علوم اعلام کردیم که امیدواریم در نظام جدید رتبه بندی مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به این که پایگاه استنادی علوم جهان اسلام می تواند در ارتقای جایگاه دانشگاه های بزرگ و دانشگاه علوم انسانی نقش داشته باشد، افزود: نظام مقاله محوری به نوعی به نفع دانشگاه های کوچک و با فعالیت محدود محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه علامه با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

همکاری دانشگاه علامه با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام