مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-19سياسي

غریبگی داوطلبان آمل با مردم شبکه های اجتماعی در خدمت تبلیغات


خبرگزاری مهر، گروه استان ها- مهدی غلامی: پس از گذشت شش روز از تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس، ستادهای انتخاباتی در آمل برخلاف دیگر مناطق کشور از جذابیت و شور سیاسی و هیجانی خالی و به محلی برای دورهمی ساده و گفتگوهای روزمره تبدیل شده است.

برخی صاحب نظران و شهروندان آملی معتقدند که ناشناخته بودن 13 داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان آمل برای مردم و سابقه پایین بیشتر آن ها باعث بی میلی و بی علاقگی برای حضور در ستادهای انتخاباتی شده است.

از سوی دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز همواره در شهرستان آمل از حرارت و رقابت تنگاتنگ با چاشنی کری خوانی برخوردار بوده است.

در روزهای گذشته برخی کاندیداهای مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان آمل به صورت مستقیم از برخی چهره ها و بزرگان حوزه های مختلف شهرستان برای حضور در ستادها برای جلب نظر عمومی و مقبولیت ناشی از حضور این چهره ها به نفع خودشان دعوت وخواستار همراهی آن ها در روزهای باقیمانده تا انتخابات شدند.

برآیند و مشاهدات عینی در شب و روزهای سپری شده از سطح شهر و بخش های شهرستان آمل، فضای بسیار آرام و پایین بودن شور و هیجان های رایج انتخاباتی از سوی کاندیداها و حامیان آن ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریبگی داوطلبان آمل با مردم شبکه های اجتماعی در خدمت تبلیغات

غریبگی داوطلبان آمل با مردم شبکه های اجتماعی در خدمت تبلیغات