مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-19سياسي

انتخابات و مشارکت حداکثری مبنای جمهوریت نظام است


ولی الله حیاتی روز چهارشنبه در همایش مشارکت حداکثری که با حضور دانش آموزان و رای اولی های استان در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد، برگزار شد، خاطر نشان کرد: انتخابات در هر کشوری به عنوان رویدادی سیاسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است به گونه ای که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این پدیده مظهر اقتدار ملت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مردم تاکنون در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان نظام بوده اند، افزود: از ابتدای انقلاب در هر فرصتی که استکبار جهانی به دنبال دسیسه چینی بود، مردم با انسجام خود توطئه های آنها را خنثی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین راهبرد جمهوری اسلامی در انتخابات، مشارکت حداکثری است، تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی دشمنان از هر حربه تبلیغاتی برای مشارکت حداقلی مردم استفاده می کنند اما، بدون شک مردم با بصیرت بیش از هر زمان دیگری برای دفاع از آرمان های شهدا و امام شهدا در دوم اسفندماه حضوری پر رنگ و حماسی خواهند داشت.

وی افزود: همه تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی سالم در فضایی امن در استان مهیا است تا مردم با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدیدعهد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات و مشارکت حداکثری مبنای جمهوریت نظام است

انتخابات و مشارکت حداکثری مبنای جمهوریت نظام است