مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:052020-02-19سياسي

الجبیر: به ایران پیام علنی دادیم نه مخفیانه


وزیر مشاور دولت عربستان در امور خارجه با بیان اینکه ریاض کانال های ارتباطی مخفیانه با ایران ندارد گفت: پیامی که به طور علنی و نه از طریق کانال های مخفیانه به ایران ارسال کردیم این است که سیاست هایش را تغییر دهد و به عرف نظام جهانی پایبند باشد.

- وزیر مشاور دولت عربستان در امور خارجه با بیان اینکه ریاض کانال های ارتباطی مخفیانه با ایران ندارد گفت: پیامی که به طور علنی و نه از طریق کانال های مخفیانه به ایران ارسال کردیم این است که سیاست هایش را تغییر دهد و به عرف نظام جهانی پایبند باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از العربیه، عادل الجبیر، وزیر مشاور دولت عربستان در امور خارجه گفت: کانال های ارتباطی مخفیانه با ایران نداریم، ریاض موضعش را به طور علنی اعلام می کند، ما از ایران می خواهیم که به قوانین بین المللی احترام بگذارد.

وی در حاشیه دیدار با وزیر خارجه نروژ در ریاض تاکید کرد: موضع ما در رابطه با ایران کاملا شفاف است و به طور علنی آن را اعلام می کنیم، از ایران می خواهیم که به قوانین بین المللی احترام بگذارد، به حاکمیت دیگر کشورها احترام بگذارد حمایت از تروریست ها و دادن موشک به آن ها را متوقف کند و به اصل حسن همجواری پایبند باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجبیر: به ایران پیام علنی دادیم نه مخفیانه

الجبیر: به ایران پیام علنی دادیم نه مخفیانه