مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:052020-02-19سياسي

مردم با حضور در پای صندوق رای توطئه های دشمن را خنثی خواهند کرد


نائب رییس کمیسیون اصل نود مجلس مردم ما همواره با حضور پرشور در انتخابات توطئه های دشمن را خنثی کردند و انشالله در انتخابات روز جمعه نیز با حضور گسترده مردم نقشه های دشمن بار دیگر نقش بر آب خواهد شد.

- ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: نظام ما دارای دو گفتمان جمهوریت و اسلامیت است و مردم در نظام ما دارای حق رای و نظر هستند و دو اصل جمهوریت و اسلامیت جزو اصول غیرقابل تغییر قانون اساسی ماست.

وی افزود: مردم ما همواره در دوره های مختلف حضور پرشور در پای صندوق های رای داشته اند و در این دوره کما فی السابق حضوری پرشور و چشمگیر در انتخابات خواهند داشت.

نائب رییس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: دشمنان همواهر چشم به انتخابات کشور ما دوختند تا اگر مردم حضور کمرنگی در انتخابات داشته باشند از توطئه ها و اختلاف افکنی های خود را در داخل شروع کند اما مردم همواره با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای توطئه آنها را خنثی کردند و در دوم اسفند انتخابات روز جمعه نیز شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات خواهیم بود و بار دیگر نقشه های دشمن نقش بر آب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور در پای صندوق رای توطئه های دشمن را خنثی خواهند کرد

مردم با حضور در پای صندوق رای توطئه های دشمن را خنثی خواهند کرد